søndag 10. oktober 2010

Diverse ferdige produkter.

Jeg har endelig fått ferdig noe ihvertfall. Hatt en opprydning og nå har jeg kun ufo'er lett tilgjengelig. Først ute er et handlenett som jeg hadde klipt ut stoffet men ikke sydd sammen. Har klipt ut til 2 til som jeg håper på å bli ferdig med snart. Fort og enkel sying.

Her er en restegarnlue. Fikk brukt opp siste rest av garnet. Passer til gutt 5 år. Garn: Jærbø og pinne nr 4,5.
Ei babyjakke og sokker. JEg husker ikke hvor jeg fant mønsteret. Trodde jeg visste det, men finner det ikke igjen. Ønsker tilbakemeldig hvis noen vet hvor jeg fant det. Størrelse 1/2 år, garn: senjagarn og pinne nr 3.



Sokker til gutt snart 7 år. Husker ikke hva garnet heter, men mønsteret fant jeg HER, de heter arribasokker. Gutten er ikke helt fornøyd med de. De sklir ned i sokkene sier han.


Ellers holder jeg på med en ullbukse i størrelse 6 år på pinne nr 3,5 og prøve også og gjøre ferdig et par sokker til min mann på pinne nr 3. Skal snart begynne på tåa.
Ha ei fin uke.

Ingen kommentarer: