mandag 28. desember 2009

Sokker, topper og gave og gjevinst.

Endelig litt å vise fram. Jeg og min datter var så heldig å få oss hver vår strikket topp av kona til et søskenbarn av min mann som hun har strikket. De ble kjempefine og gleder meg til sommeren da de passer best.

Jeg har heklet en Livs oppvaskfille som er et av mønstrene i tilbehørsalongen inne på Projo. Den var rask og enkel og hekle. Mønsteret finner du her. Garn: Paris. Heklenål: 6.
Denne heklet jeg ei natt jeg ikke fikk sove. Brukte kun 1 time og det ble en oppvaskklut og gitt som gjevinst. Garn: Paris. Heklenål: 6.

Har også heklet et par sokker til som skal være bursdagsgave. Raske å hekle og må nok hekle et par til som min datter har bestilt.





Ellers takker jeg for alle besøk i bloggen dette året og håper på mange besøk i 2010. Tusen takk for koselige kommentarer. Det er så koselig å lese og stikke innom dere som legger igjen noen ord.
DA VIL JEG ØNSKE DERE ET GODT NYTT ÅR.

Ingen kommentarer: