lørdag 27. mars 2010

Sokker.

Jeg har strikket et par sideveissokker til dokka. Fikk brukt opp litt restegarn. Hekla en kant oppe. Dette er et bidrag til Mysterie inne på Strikkepinnen.

Sideveissokkene til min mann hadde fått tynnslitte hæl og jeg har strikket nye hæler. Plukket opp masker og strikket short-row-hæl. Resten av sokkene var ikke slitt i det hele tatt. Sokkene ble som nye.

Ellers ser jeg at jeg har fått kommentarer på tidligere innlegg. Av en eller annen grunn får jeg ikke de fram slik at jeg får ikke se hvem som har lagt igjen kommentar. Jeg får bare et klikk og en advarsel. Så jeg må bare beklage at jeg ikke får besøkt dere som har lagt igjen kommentar.
Ønsker dere ei fin helg.

1 kommentar:

sandra sa...

plages med problemer i bloggen min for tiden jeg også. Og det er kommentar-delen som er ødelagt hos meg også ser det ut til :( Så morsomme disse sideveis-sokkene var =) De skulle jeg gjerne forsøkt meg på :)))