onsdag 4. mai 2011

På tide med litt oppdatering.

Først ute er 5 små hekla engler som jeg endelig har festa trådene på. De har vært ferdig heklet for lenge siden.

Her er et par sokker til min mann i garnet online på pinne nr 3. Tradisjonssokker 2r,2vr.

Så et par votter i restegarn. De er ikke fine, men de passer fint til arbeidsvotter til min mann.





Tilslutt ei veske som jeg har strikka til gave. Enkel og rask å strikke i parisgarnet og pinne nr 4,5. Mønsteret finner du hos Misemors Hobbykrok
og dette er en utfordring for april fra denne bloggen

Strikkere.


Ellers holder jeg på med et sokkemysterie inne på Hobbyboden og det blir knallfine sokker som jeg aldri hadde komme til å strikke uten gjennom mysterie. Bilde kommer senere. Holder på med del 2 av 4.


Ha ei fin uke fortsatt og ei fin helg.







Ingen kommentarer: