onsdag 25. mai 2011

Sokkemodus.

Her går det i sokker for tiden. Jeg har strikket ferdig 2 par og først ute er Mittamis Testsokker, Just perfektly. De er kjempeenkle å strikke og god passform. Disse blir det nok flere av, tror jeg.

Og så har jeg strikket et par sokker fra tå og opp. Da her jeg strikket den hælen der en plukker opp masker, bare motsatt vei. Litt ekstraarbeid, men jeg synes at den var så fin at jeg kommer nok til å strikke den flere ganger. For meg er den hælen som en plukker opp masker den fineste, men mest tungvindt. Enkleste når en strikker begge sokkene samtidig er short row hælen. Tok utgangspunkt i Epletreets snurrige sokker og strikket de motsatt vei. Brukte forsterket hæl. Tenkte å legge ut mønster på hælen, men det blir ikke idag.

Ha ei fortsatt fin uke.



Ingen kommentarer: